نقش جهان

مرکز هنر پژوهی

نقش جهان

مرکز هنر پژوهی

تقدیر از محمد ضیایی شیشه‌گر پیشکسوت

نهمین نشست گفت‌وگو با هنر مندان مرکز هنر پژوهی نقش جهان به استاد محمد ضیایی - شیشه‌گر پیشکسوت-  اختصاص دارد.

قرار است سعید  گلکار، حسین یاوری، عبدالمجید شریف زاده و محمد رضا صادقی در مراسم تقدیر  از استاد محمد ضیایی‌ سخنرانی کنند.

او یکی از استادان شیشه گر ایران است که سال 1383 نشان درجه یک هنرمندی را در رشته آبگینه از میراث فرهنگی دریافت کرده است.

نهمین نشست گفت‌وگو با هنر مندان یک شنبه 10 شهریور از ساعت 17 در مرکز هنر پژوهی نقش جهان واقع در خیابان ولی‌عصر ضلع جنوب غربی پارک ساعی پلاک 1101 برگزار می شود. حضور در این نشست برای همه‌ی ‌علاقه‌مندان آزاد است.

نظرات 5 + ارسال نظر
م.شریعتمداری پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

چندی است که با وبلاگتان آشنا شده ام و مدام سر می زنم ؛ خواستم خسته نباشیدی گفته باشم .
سپاس ...

سپاس از توجه شما دوست خوب

نغمه شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://www.crystalplanet.blogfa.com

سلام
من چند وقتیه بدنبال سرچ یک مطلب با وبلاگتون آشنا شده ام.ولی الان یک سوال نسبتا بی ربط دارم. میشه به من بگید این نکتورن رو چطور روی وبلاگتون گذاشتید؟من کدش رو نتونستم پیدا کنم. ولی خودش رو دارم.
اگر هم دوست داشتید به من سری بزنید وببینید از زندگی در کنار مدیترانه خوشتون میاد یا نه!
خوش باشید.

مهدیه یکتا دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://myekta.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید
من به شدت هرچه تمامتر با این مراسم تقدیر از این نوع که یادی از اساتید میکنه و میگه که فراموششون نکردیم موافقم
این کار نقش جهان حسابی سپاسگزاری داره.

عباسی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

استاد ضیایی هنرمند بسیار شریف و وارسته ای است. من سالها پیش افتخار شاگردی ایشان را داشته ام.

Mehrdad Tavakkolian دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:21 ب.ظ

Its a great idea to appreciate those people that help to the roots of our nation art and culture
Keep up the good work.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد