نقش جهان

مرکز هنر پژوهی

نقش جهان

مرکز هنر پژوهی

آقای پاینده چه کسی است؟

آقای پاینده چه کسی است؟ منظور دکتر حسین پاینده است. او نظریه و نقد ادبی خوانده و اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علامه است.

او در معرفی نظریه های مدرن به جامعه علمی ایران نقش بسیار برجسته ای داردو در این زمینه ده ها کتاب و مقاله به صورت تالیف یا ترجمه از وی در دست داریم. از ویژگی های غیر قابل انکار و ارزشمند آثار ایشان جنبه‌ی کاربردی این آثار است و این که واقعاَ بر اساس احساس نیاز برای جامعه نوشته یا ترجمه شده اند.

 از دیگر ویژگی های کار ایشان این است که حتا در ترجمه‌ی نظریه های نوین ، مطالب آن‌قدر درونی شده اند که هرگز بوی ترجمه ندارند.

امید است کارگاه «پست مدرنیسم و سینما» با حضور ایشان در معرفی نظریه های نوین و کاربردی نمودن آن ها گامی دیگر به جلو باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

من تو عراق کافی نت پیدا می‌کنم و به اینجحا سر میزنم اون وقت شما...

مهشید اعظمی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ب.ظ

من کتاب پاینده با عنوان نقد ادبی و دمکراسی‌را خوانده ام. واقعاً استفاده کردم.

رضا یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

چرا این وبلاگ اینقدر سوت و کوره؟ چی کار می‌کنی؟ چرا نمی رسی به اینجا؟
پس ورد رو بده خودم راش بندازم. باید با دیگران در ارتباط باشی تا اینجا رو بشناسن.

بهاره دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ

از بایت تشکیل این کارگاه از مدیر نقش جهان خیلی ممنونیم. اما کاش به تعداد جلستا اضافه می شد. واقعاً دوره مفیدی بود. دستتان درد نکند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد