نقش جهان

مرکز هنر پژوهی

نقش جهان

مرکز هنر پژوهی

فراخوان دومین همایش سینما و معماری

       

   

  دومین همایش«سینما و معماری» با تاکید بر درون مایه‌ی زندگی شهری از 28 و 29 آبان برگزار می شود.

  این همایش با شش محور پژوهشی پیشنهادی : مکان در سینما و معماری- زمان در سینما و معماری- هویت مکان و نقش آن در ساختارهای سینمایی- سینما و معماری ؛ شکل گیری خاطره های جمعی و تاریخی- تشابه سینما و معماری؛مفهومی- معماری و سینما؛ بازتاب تاثیر گزاری یک روحیه و حال و هوا به بررسی نسبت و داد و ستد سینما و معماری به صورت ماهوی، فنی، ابزاری و یا کاربردی می پردازد.

  نمایش فیلم در حوزه‌ی سینما و معماری،برگزاری گفت‌و گو ،برگزاری نمایشگاهی از ماکت دکور برخی فیلم هاو ... از دیگر فعالیت هایی است که در این همایش دو روزه انجام خواهد گرفت.

   علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می توانند چکیده‌ی مقاله‌ی خود را تا تاریخ 1/7/1387 و اصل آن را تا تاریخ 15/8/1387 به دبیرخانه‌ی این همایش، واقع در خیابان ول‌عصر( عج) ، ضلع جنوب غربی پارک ساعی، پلاک 1101 مرکز هنر پژوهی نقش جهان ارسال کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://myekta.blogfa.com/

سلام ، خسته نباشید
من مشتری پر و پا قرص اینجا هستم و حتی اگه کامنت هم نذارم ، حتما سر می زنم
اطلاع رسانی به موقعیه، امیدوارم کسانی که به این نوع همایشها علاقه دارند حتما به اینجا سر بزنن و از فراخوان عقب نمونن.
با سپاس

سحر شهاب یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://harmonytalk.com

من سوالی دارم. آیا امکان فرستادن مطلب بدون حضور در همایش هم وجود دارد یا خیر. من خارج از ایران زندگی میکنم اما به موضوع همایش بسیار علاقمندم.

سلام
بله شما می توانید مقاله خود را ارسال کنید. درصورت پذیرفته شدن در همایش ارائه می شود. هرچند ما خوشحال می شویم شما حضور داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد